سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کشکول نامه
اللّهم صَلِّ عَلَی مُحمدٍ و آلِ مُحمدٍ و عجّلْ فَرَجَهُم و الْعَن أعدائَهم أجمَعین
نوشته شده در تاریخ شنبه 96 مهر 1 توسط حمید عاشوری

عاقلانه است که چشم­ هایت را ببندی و برای رد شدن از خیابان دستت را به دست کسی بدهی که هیچ اعتمادی به او نیست و ممکن است هر آنی تو را رها کند و زیر ماشین بروی؟!!!

چشم ­هایمان را ببندیم و دست مان را به دست دشمن بدهیم، غلط است؛ نادیده گرفتن توانایی هایمان و دست به دست دشمن دادن اشتباه است و لذا رهبری فرمودند که پای قدرتمند خود را با عصای بیگانه عوض نکنید.... .

 

 

 





طبقه بندی: دشمن، اعتماد، رهبری، توانایی داخلی
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 96 شهریور 30 توسط حمید عاشوری

 قَالَ حُسین بن علیّ عَلیهِ السَّلام:... إِنَّ النَّاسَ عَبِیدُ الدُّنْیَا وَ الدِّینُ لَعْقٌ عَلَى أَلْسِنَتِهِمْ یَحُوطُونَهُ مَا دَرَّتْ مَعَایِشُهُمْ فَإِذَا مُحِّصُوا بِالْبَلَاءِ قَلَّ الدَّیَّانُونَ‏. (تحف العقول، نص، 245)


امام حسین علیه السلام فرمودند: ... مردم همه دنیاپرستند و دین بر سر زبان آنها است و تا براى آنها وسیله‏ زندگیست میچرخانندش و وقتى ببلا آزموده شدند دیندار کم است.

 

 

 





طبقه بندی: #محرم #امام_حسین_علیه_السلام #دنیا #دیندار
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 96 شهریور 28 توسط حمید عاشوری

عَنْ أَبِی جَعْفَرٍ عَنْ آبَائِهِ عَنْ عَلِیٍّ ع قَالَ إِنَّ اللَّهَ أَخْفَى أَرْبَعَةً فِی أَرْبَعَةٍ أَخْفَى رِضَاهُ فِی طَاعَتِهِ فَلَا تَسْتَصْغِرَنَّ شَیْئاً مِنْ طَاعَتِهِ فَرُبَّمَا وَافَقَ رِضَاه‏.... : ......  خداوند رضای خود را در طاعت ها مخفی کرده است، هیچ طاعتی را سبک نشمارید، شاید خشنودی خدا در همان باشد... . (وسائل الشیعة / ج1 / ص 116)

کارهای کوچک را کم نشماریم، همین سیاهی کوچکی که در خانه ات زده ای، همین روضه­ای که چند نفری گرفتید، همین پرچم کوچکی که از ماشین یا موتورت آویزان کردی، همین دو ظرف غذایی که تقسیم کردی و خیلی از همین چیزهای به ظاهر کوچک که گاهی اوقات اثرات بسیار بزرگی دارد....

 

 





طبقه بندی: محرم
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 96 شهریور 26 توسط حمید عاشوری

و در مثل چنین (26 ذی الحجة) روزی حر با لشکر خود مقابل اباعبدالله علیه السلام ایستاد و اجازه بازگشت به امام نداد؛ جریان بازگشت و توبه حر و امثال او نشان می ­دهد که هرچقدر هم که بدی کرده باشی و برگردی، باز پذیرای تو هستند......

...أَ لَمْ یَعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ هُوَ یَقْبَلُ التَّوْبَةَ عَنْ عِبادِهِ... : آیا نمی دانید خدا آن کسی است که توبه را از بندگانش قبول می کند. (توبه، 104)


 





طبقه بندی: توبه، حر
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 96 شهریور 23 توسط حمید عاشوری

 قال امیرالمؤمنین علیه السلام: أُوصِیکُمَا بِتَقْوَى اللَّه‏ ...کُونَا لِلظَّالِمِ خَصْماً وَ لِلْمَظْلُومِ‏ عَوْناً... (نهج البلاغه)


حضرت علی علیه السلام فرمودند: شما را به تقوای الهی توصیه می کنم و .... [اینکه]با ستمکار در پیکار باشید و ستمدیده را یاور باشید.


بخش کمک به مردم مظلوم #میانمار در قسمت #وجوهات_شرعی پایگاه اطلاع رسانی دفتر #امام_خامنه‌ای اضافه شد.


آدرس قسمت وجوهات شرعی:

 

http://www.leader.ir/fa/monies

 





طبقه بندی: ظلم، مظلوم، میانمار، کمک، وجوهان شرعی، رهبری
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 96 شهریور 22 توسط حمید عاشوری

این [جنایات میانمار] خیلی حادثه‌ی بزرگی است؛ بله، ملّتها عصبانی‌اند، ناراحتند، در کشورهای مسلمان راه‌پیمایی و تظاهرات انجام میگیرد لکن دولتها باید اقدام کنند؛ دولتها باید اقدام کنند. باید از دولتها خواسته بشود که این کار را انجام بدهند؛ [اعضای سازمان] کنفرانس اسلامی بخصوص برای همین قضیّه جلسه بگذارند، دُور هم جمع بشوند؛ بحث کنند ببینند چه اقدامی میشود کرد برای این مسلمانها   . (رهبر انقلاب)

 

پ . ن : در پی به آتش کشیده شدن مسجد الاقصی نخستین قبله مسلمانان در 21 ماه اوت سال ? 1969میلادی توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی سران کشورهای اسلامی با هدف محکوم کردن این جنایت در سپتامبر همان سال در رباط پایتخت مغرب گردآمده و به طوررسمی در می 1971 تاسیس شد

 

 

 

 





طبقه بندی: #میانمار #ملت_ها #دولت_ها
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 96 شهریور 22 توسط حمید عاشوری

مرگ جایزه صلح نوبل، نه با جنایات دردناک میانمار که از مدت ها قبل اتفاق افتاده بود؛ آن زمانی که افرادی همچون اوباما، جیمی کارتر و شیمون پرز هم در بین افرادی اند که جایزه صلح نوبل را گرفته اند ....

 

 





طبقه بندی: #میانمار #صلح نوبل
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
قالب وبلاگ